Felanmälan

Nabos uppdrag omfattar både ekonomisk och teknisk förvaltning samt fastighetsskötsel för vår föreningens räkning.

Kontakta Nabo om du har frågor rörande:

  • Avgifter, hyror, byten eller andra kontraktsrelaterade ärenden
  • Något i allmänna utrymmen som är trasigt eller ur funktion.
  • Felanmälan på andra tider än vår ordinarie arbetstid = Jour.
  • Du som bostadsrättsinnehavare kan även anlita oss för att utföra arbeten i din lägenhet (detta debiteras dig som enskild bostadsrättsinnehavare),.

Viktiga kontaktuppgifter för olika ärenden

Typ av ärende                                

Öppettider    

telefon               

E-post                           

Felanmälan

07:00-16:00

010-288 00 26

felanmalan@nabo.se

Avgift, hyror och kontraktsfrågor

08:00-11:00

010-288 00 27

avgifthyra@nabo.se

Växel

07:00-16:00

010-288 00 00

info@nabo.se

Jour vardagar

16:00-07:00

010-288 00 26

 

Jour helgdagar

Dygnet runt

010-288 00 26

 

Viktigt att tänka på gällande jour

Jourutryckning är dyrt och ska därför endast kontaktas vid skada som måste åtgärdas omgående och som är av akut karaktär.

Är felet av sådan natur att det kan hanteras som ordinarie felanmälan bör ni avvakta. Jourpersonalen som svarar kommer att hjälpa er med en professionell bedömning.

Varje jourutryckning debiteras! Pris från 4 500 kr.

Nabo kan också fixa saker i din bostad

Eftersom Nabo på plats regelbundet kan de också hjälpa dig med det mesta i din bostad som du inte kan, orkar eller vill fixa själv. Se prislista från Nabo.