Felanmälan
Nabos uppdrag omfattar både ekonomisk och teknisk förvaltning samt fastighetsskötsel för vår föreningens räkning.
Kontakta Nabo om du har frågor rörande:
- Avgifter, hyror, byten eller andra kontraktsrelaterade ärenden
- Något i allmänna utrymmen som är trasigt eller ur funktion.
- Felanmälan på andra tider än vår ordinarie arbetstid = Jour.
- Du som bostadsrättsinnehavare kan även anlita oss för att utföra arbeten i din lägenhet (detta debiteras dig som enskild bostadsrättsinnehavare),.
Viktiga kontaktuppgifter för olika ärenden
Typ av ärende | Öppettider | telefon | E-post |
Felanmälan | 07:00-16:00 | 010-288 00 26 | |
Avgift, hyror och kontraktsfrågor | 08:00-11:00 | 010-288 00 27 | |
Växel | 07:00-16:00 | 010-288 00 00 | |
Jour vardagar | 16:00-07:00 | 010-288 00 26 | |
Jour helgdagar | Dygnet runt | 010-288 00 26 |
Viktigt att tänka på gällande jour
Jourutryckning är dyrt och ska därför endast kontaktas vid skada som måste åtgärdas omgående och som är av akut karaktär.
Är felet av sådan natur att det kan hanteras som ordinarie felanmälan bör ni avvakta. Jourpersonalen som svarar kommer att hjälpa er med en professionell bedömning.
Varje jourutryckning debiteras! Pris från 4 500 kr.
Nabo kan också fixa saker i din bostad
Eftersom Nabo på plats regelbundet kan de också hjälpa dig med det mesta i din bostad som du inte kan, orkar eller vill fixa själv. Se prislista från Nabo.